open koppelwedstrijd HSV Leeuwarden 12 november

Woensdag, 19 oktober 2011

De open koppelwedstrijd van de HSV Leeuwarden zit met 40 koppels dus net als de door de HSV georganiseerde wintercompetitie ook VOL.

Had de HSV Leeuwarden een paar jaar geleden nog maar 1 wedstrijd in het jaar, nu moet men er vroeg bij zijn met inschrijven.
Er worden door het jaar heen 4 grote wedstrijden en een wintercompetitie gevist. Ook een zomeravondcompetitie i.s.m. de Visclub " de Oebele " zal waarschijnlijk weer georganiseerd worden.
Zodra de data voor 2012 bekend zijn, worden deze op de site van de HSV geplaatst.
Voor hen die dus mee willen vissen in 1 van de wedstrijd, is het zaak er snel bij te zijn.