Roofviscommissie

Donderdag, 4 november 2021

De laatste jaren is er eigenlijk, helaas geen roofviscommissie meer bij de HSV Leeuwarden. Het roofvissen wordt echter door een heel groot deel van onze leden beoefend. Er wordt veel gevist op SNOEK, SNOEKBAARS enz. Dit gebeurt vanaf de kant, maar ook vanuit de boot. Af en toe lezen wij op de sociaal media dat er op diverse manieren wedstrijden worden georganiseerd. Denk hier bij aan de Hengelsport De FUIK Cup en het Streetvissen in Sneek.

Wij zijn dan ook opzoek naar enthousiaste leden, die deze tak van de hengelsport een warm hart toedragen, en bereid zijn plaats te nemen in de commissie.

Vanuit de commissie kunnen er dan diverse dingen georganiseerd worden.
Denk hierbij aan een bootwedstrijd, streetfish wedstrijd of een gezellige avond met een presentatie over het roofvissen.

Denk je dit lijkt mij wel wat of wil je meer informatie over de commissie, neem dan contact op met Andries Koning.