Beste leden van de HSV Leeuwarden

Donderdag, 18 maart 2021

Zoals iedereen heeft de HSV Leeuwarden een roerig jaar achter de rug. Met de Corona maatregelen konden we gelukkig nog wel blijven vissen maar kwamen veel (wedstrijd- en jeugd)activiteiten te vervallen.

En net als bij veel andere verenigingen kon de ALV fysiek niet doorgaan. In plaats daarvan hebben we op de site van onze vereniging zo goed en zo kwaad mogelijk geprobeerd de ALV digitaal te verwezenlijken. In dat verband heeft ook de mogelijkheid bestaan voor u als leden om tot en met 31 december 2020 te reageren en/of vragen te stellen. Vragenstellers en leden die opmerkingen hebben doorgegeven krijgen daar persoonlijk antwoord op.
We starten in 2021 met het maken van jaarplannen. Zo komen ambities aan de orde, bespreken we welke activiteiten we kunnen organiseren, bespreken hoe we inspelen op de maatschappelijke roep over het welzijn van vissen en in het verlengde daarvan: hoe kunnen we onze maatschappelijke meerwaarde laten zien. Immers: vissen is een gezonde bezigheid voor jong en oud, buiten zijn en genieten van de natuur. Want dat kan in ons prachtige (verenigings)water in Friesland.

Gelet op de ontwikkeling van de pandemie die mogelijk deze zomer min of meer wordt bedwongen hopen we dat in 2021 een datum te kunnen prikken waarin wel een ALV kan worden georganiseerd waarbij u fysiek aanwezig te zijn. Maar dat laten we uiteraard aan u weten.
Wij delen alle informatie over alle plannen met u middels onze site hsvleeuwarden.mijnhengelsportvereniging.nl. Mocht u vragen hebben over de vereniging of interesse hebben om vrijwilliger / bestuurder te worden dan kunt u contact opnemen met onze secretaris Sjors Hempenius: sjorshempenius.hsvlwd@outlook.com.

Met vriendelijke groet,
Cees Anceaux