Sjors Sportief

Maandag, 15 oktober 2018

Er zijn nog plaatsen vrij! Schrijf je in op www.sjorssportief.nl en wij nemen contact met je op. Hengelsportvereniging HSV Leeuwarden https://hsvleeuwarden.mijnhengelsportvereniging.nl/ Locatie: MFC Màrkant, Wite Mar 9, 8939CC Leeuwarden Contact: Magda Nelen, Voorzitter Jeugdcommissie Mailadres; magdanelen@live.nl Maximaal 20 inschrijvingen mogelijk en dit is gratis

Vissen voor kids: Wil je leren vissen?
Het “Vissen voor kids” programma wordt door de Vismeester en ervaren viscoaches van HSV Leeuwarden georganiseerd.
Het enthousiasme voor het vissen en het ervarend leren staan hierin centraal. Het programma bestaat uit 2 x zes dagdelen van twee uur. Je kunt in de basissessie als beginnende sportvisser leren vissen met de vaste hengel. Je leert een vistuigje maken, dobber uit te peilen, voer maken, vis herkennen, hengel in en uit te spannen. Je ontvangt aan het eind een basisdiploma.

In de vervolgsessies maak je kennis met verschillende vistechnieken, waarmee je gericht op roofvis oa karper, snoek kunt vissen. Je leert onderlijnen maken, werpen, optuigen, voer maken,en je krijgt wedstrijdtips. Uiteraard gaan we alles wat is geleerd uitproberen door aan de waterkant een visje te vangen.
6x basis sessie 29-10 t/m 03-12-2018 maandagmiddag van 14.30 – 16.30 uur
6x vervolg sessie 11-02 t/m 25.03.2019 (18.02 geen sessie ivm vakantie) maandagmiddag van 14.30-16.30 uur