Fryslân cup clubkampioenschappen 2018

Dinsdag, 13 maart 2018

Hallo vissers van de HSV Leeuwarden, Dit jaar organiseert de Federatie Fryslân het Clubkampioenschap om de Fryslân Cup. De opzet van deze wedstrijd is eigenlijk heel simpel : stel 1 of meerdere teams binnen je vereniging samen en schrijf je in bij de federatie voor deze wedstrijd.

Een team bestaat uit minimaal 5 en maximaal 25 deelnemers.
Of je nu jong of oud bent, karper- , roof- of witvisser bent, je kan je inschrijven voor het team van de HSV Leeuwarden.
Zodra er meer bekent is hoe het een en ander tijdens Fryslân Cup gaat verlopen, zal de wedstrijdcommissie deze informtie via de website van de HSV bekent maken.
De vissers die zich aangemeld hebben om deel te nemen aan deze wedstrijd, krijgen persoonlijk bericht.
Als aanmoediging krijg je bij daadwerkelijke deelname €100,- per team.
Mochten we aan het eind van deze wedstrijd met de HSV de cup winnen plaatsen we ons voor het Nederlandskampioenschap Teamvissen, dat dit jaar in Kootstertille wordt gevist.
Uiteraard is dit een hele opgave, maar het motto van de wedstrijdcommissie is:
Gezellig een wedstrijd vissen met leden van de HSV en kijken of we een prestatie als team kunnen neer zetten.
Meedoen is belangrijker dan winnen, al zullen we onze huid duur proberen te verkopen.

Op de site van de federatie kan men onder wedstrijdvissen/ Fryslân cup clubkampioenschappen 2018 meer informatie vinden.

De wedstrijdcommissie van de HSV Leeuwarden heeft op dit moment 1 team met 14 deelnemers ingeschreven.
Hopelijk kan de wedstrijdcommissie nog veel aanmeldingen tegemoet zien.

Aanmelden voor deze wedstrijd kan middels mail naar Hans Vijgeboom: vijgeboom@kpnmail.nl

De wedstrijdcommissie.