Jubileumfeest HSV de dobber Westergeest groot sucses

Maandag, 8 juli 2013

Jubileumfeest HSV de dobber Westergeest groot sucses Het jubileumfeest dat de visclub Westergeest om haar 50e verjaardag had georganiseerd was een groot sucses. Met ruim 50 personen waarvan de helft kinderen waren gingen we vissen in de forel poel te Kollumerzwaag, we hebben gevist in twee visvijvers 1 waar de kleinste kinderen in gingen vissen en een vijver waar de volwassen en de grotere kinderen in gingen vissen . Na uitleg van de Kempenaar over de invulling van de avond konden we allemaal gaan vissen en onder de 2 uurtjes dat we gaan vissen kon ook een ieder al genieten van de bbq die de visclub had besteld bij de Fam Poelstra en dat was goed geregeld. We hadden bij de Fam Poelstra 105 forellen besteld en deze zijn verdeeld over de 2 visvijvers en dat we goed gevangen hebben blijkt wel uit het feit dat we 107 forellen hebben terug gevangen en het meest gevangen door de kinderen wat ook de bedoeling was. Rond half 9 was het vissen afgelopen en hebben we met elkaar tot 10 uur nog gezellig genoten van de bbq , het was een geslaagde avond.