Visclub Oebele en HSV Leeuwarden organiseren Zomercompetitie Koppelvissen

Maandag, 19 maart 2012

Voor de 2e maal organiseren Visclub Oebele en HSV Leeuwarden in mei en juni een viscompetitie koppelvissen. De competitie is bedoeld voor zowel de ervaren wedstrijdvisser als de sportvisser die beter wil leren wedstrijdvissen. We willen wedstrijdvissen in een ontspannen sfeer waarin vissers van elkaar leren.

Vissers worden ingedeeld in een A-poule en een B-poule. Een visser uit de A en een van B poule worden per loting vooraf aan elkaar gekoppeld. Vervolgens gaan je of met je koppelmaat naast elkaar vissen of krijg je individueel een plek maar bepaald het gezamenlijk gewicht het resultaat.
Wedstrijddagen:
Tussen 17.45u en 18u aanwezig. Loting 18u. Vissen tussen 18.30u en 21.30u.
Woensdag 16 mei Zwette Reduzum (koppel/individueel)
Woensdag 30 mei Harinxma Ritsumazijl (koppelvissen)
Zaterdag 9 juni Eernewoude (bootvissen)
Woensdag 13 juni Bonkevaart (koppel/individueel)
Woenddag 27 juni Harinxma Ritsumazijl (koppelvissen)
Op zaterdag 9 juni zullen we bij voldoende deelnemers gaan bootvissen. Wij huren bootjes met motor en gaan in de omgeving van Eernewoude gezellig een dag vissen. In koppels zoeken we met de boot een stek in de mooie natuuromgeving van Eernewoude om samen te vissen.
Regels:
Iedereen vist met 1 hengel. Alle vis telt, met uitzondering van snoek, snoekbaars en paling en rekening houdend met wettelijke bepalingen (minimummaat, gesloten tijden). Aassoorten: alles binnen de wettelijke bepalingen (in mei dus geen wormen).
Inschrijvinggeld en prijzen:
De competitie is toegankelijk voor leden van HSV Leeuwarden.
Het inschrijfgeld is 2,- per wedstrijd. Voor de bootdag zullen de kosten afhankelijk van aantal deelnemers tussen de 10 en 15 euro bedragen. Betaling voorafgaand aan elke wedstrijd. De dagprijs voor de nrs 1 en 2 van de dag is een kadobon van De Fuik. Voor de winnaars van de competitie zijn er ook prijzen.
Opgave:
Je kunt je opgeven voor zowel de gehele competitie maar het mag ook per dag.
Opgave uiterlijk de maandag voor de wedstrijd per mail of telefoon (tussen 18u en 20u).
Opgave voor de bootwedstrijd in verband met reservering voor 1 mei.
Hans Vijgeboom: fam.vijgeboom@planet.nl 06-22747137
Ronny Dijkstra: rdijkstra1@gmail.com 06-81479857