2e wedstrijd HSV afgelast

Zondag, 4 december 2011

De 2de wedstrijd van de wintercompetitie is op het laatste moment afgelast. Deze keer echter niet door sneeuw of ijs, maar door de storm. Was het vrijdagnacht nog bijna windstil, tijdens het uitzetten rond 07.00 uur zaterdag trok de wind steeds verder aan. Om 07.30 stond er zelfs windkracht 7 dwars door het kanaal. Dit heeft de wedstrijdcommissie doen besluiten de wedstrijd af te blazen. Het risico voor ongelukken en matriaalpech was te groot. De wedstrijd wordt wel op een later tijdstip ( 3 maart ) ingehaald. Volgende wedstrijd is zaterdag 10 december in het van Harinxma kanaal te Harlingen ( ungabuurtsterweg ) Nu maar hopen dat de weergoden ons beter gezind zijn.