Zaterdag 4 november is de laatste grote wedstrijd van de HSV weer gevist.

Zondag, 5 november 2017

Met 3 vakken , van Harinxma kanaal - PM kanaal Grou - PM kanaal Leppedijk, hadden we weer een mooie opkomst. In de week voorafgaand aan de wedstrijd had de wedstrijdcommissie het aanvangstijdstip een half uur vervroegd. Het was immers om half 8 licht genoeg om op te bouwen. Gelukkig is iedereen bereikt of toch mooi op tijd aanwezig voor de loting. Bij de loting werd de organisatie geholpen door Harm Kors, waarvoor dank. Hij verscheen aan de start met zijn kleinzoon Niels, zodat we vandaag 3 generaties van de familie Kors aan de waterkant hadden. Er werd gevist van 9.00 tot 14.00 uur. Omdat er in 3 vakken gevist werd, kwam er tijdens de wedstrijd af en toe wat informatie over de vangsten binnen. Voor de een viel het wel mee en werd er regelmatig vis gevangen, voor de ander hield het allemaal niet over. Na 14.00 uur konden de weegploegen aan het werk. Terug in wijkcentrum Markânt , waar de broodjes bal en drankjes alweer klaar stonden, kon de uitslag opgemaakt worden. Aan het van Harinxma kanaal werd het vak gewonnen met 8400 gr, Pr.Beatrixstraat met 6060 gr en de overall winnaars zaten vandaag aan de Leppedijk met 13160 gr. Namens de organisatie wil ik het Wijkcentrum Markânt, Jumbo Els Boek, de weegploegen en Harm Kors bedanken voor de gastvrijheid, sponsoring en ondersteuning. Voor de uitslag kijk bij wedstrijden/uitslagen HSV Leeuwarden