Wedstrijd Haak om Leeuwarden

Vrijdag, 28 november 2014

Projectteam Leeuwarden Vrij Baan organiseert i.s.m. HSV Leeuwarden zaterdag 13 december 2014 een viswedstrijd aan het “van Harinxma kanaal”

Tijdens de feestelijke openingsdagen van een deel van “de Haak om Leeuwarden” wordt er een viswedsrijd gehouden nabij de nieuwe aquaducten in het van Harinxma kanaal.

Programma:

Ontvangst met koffie/ thee om 07.30 uur : Provinciaal Projectbureau Vrij-Baan | Snelliusweg 11, 8912 BE Leeuwarden

Gezamelijk vertrek naar viswater om 07.45 uur

Vissen van 09.00 tot 14.00 uur.

Hengelkeuze is vrij.

Er wordt gevist op gewicht. Alles telt mee m.u.v. snoek, snoekbaars en paling

De deelnemers dienen de gevangen vis in een ruim leefnet te bewaren tot de weegploeg langs is geweest

Er is geen inschrijfgeld verschuldigd.

Na afloop staat er voor alle deelnemers een drankje klaar op bovengenoemde locatie, alwaar ook de prijsuitreiking plaats zal vinden.

Even terug komen naar de prijsuitreiking is de moeite waard, daar er voor een ieder prijs is.

Voor vragen / aanmelden kunt u contact opnemen met :

Hans Vijgeboom : 06-22747137 of vijgeboom@kpnmail.nl